Thursday 15 December 2016

‖ Pening Nak Bagi Apa Untuk Exchange Gift ‖ ♥



Exchange Gift !!!














Office tempat aku keje ni memang tiap2 hujung tahun sebelum Christmas Day akan announcement stanby hadiah lebih dr RM30. Actually bukan sambut pun. Just buat Exchange Gift ngan makan2 Every year office ni buat Exchange Gift, 

Aku x pernah join atau terlibat pon untuk acara tukar-tukar hadiah ni sebab mana2 aku keje dulu xde pon acara ni. Kira ni first time aku join "Christmas Exchange Gift"
Camane Exchange Gift tu? Yang aku tau la semua staff beli hadiah, kira 24staff = 24 hadiah, nanti tampal no kat hadiah, 1 no lg gulung2 untuk cabut undi.

So berbalik pada tajuk tuee, aku pening nak bagi hadiah apa yang boleh guna untuk lelaki dan perempuan. Aku rasa nak bagi mug je.

Hujung minggu ni harus jalan2 cari barang la jawabnya, sbb minggu depan 22.12.2016 majlis tukar2 hadiah.
 
















#jengjengjenggshiladapatapananti
#semogadapathadiahbest2
#peningnakbagiapa
#googlepontaknaktolongaihhh


No comments:

Post a Comment