Thursday 6 October 2016

|| Susu kambing LAZZ ♥♥♥



Asyik lupa nak touch up entry pasal susu kambing LAZZ ni..
Kami decide nak tukar susu LAZZ ni pon sebab SIL yg suggest
n bg sample 1kotak utk haziq try, masa tu umur die 1y++..
Paling ingat masa tu bulan puasa,
Alhamdulillah Haziq serasi dengan susu LAZZ ni..
Lagipon perut da kuat nk terima Makanan tambahan yg lain..
memang die pon suka minun susu ni sebab selalu botol kosong lepas tu asyik mintak jee..
Jangan xtau yg LAZZ ni pon menaikkan selera makan anak2,
n ternyata la betul sebab ramai yg ckp haziq ni berisi n mama die ckp die gemok..hihihi..tapi die memang selera mkn..Alhamdulillah
Pernah nak tukar susu lain, masa tu dalam 3 bulan haziq consume LAZZ..bg Friso stage 3 terus cery berry n muntah2..masa tu rasa brsalah sangat sebab buat die sakit n x selesa..Last2 ambik LAZZ semula..

Now turn Akid lak minum LAZZ ikutkan Akid x serasi pon so kami try error je, Selang2 LAZZ n Friso. Alhamdulilla masuk 6 bulan aku tukar sepenuhnya susu LAZZ untuk Akid and sampai la da 10 month ni. Sepanjang tempoh nak perkenalkan LAZZ tu Akid dok menolak botol susu sbb dia biasa minum FM (as we know banyak kandungan gula) da masuk 7 - 8 bulan baru dia redha kena minum LAZZ dan Alhamdulillah da 10 bulan ni ok je dia minum 6oz tu siap bedal Haziq punya kalo Haziq x abes, padahal sama je 6oz ngn adik



masa ni Haziq minum LAZZ asli + kurma

masa join event kt KLCC ◕‿◕



Jangan korang tanya pulak kenapa tak Fully BF je, cukup la aku bgtau aku still Direct BF Haziq sekarang ni + Akid pon akan BF sama, Yeahh TANDEM BREASFEEDING 
{^◕‿◕^。}


Kenapa nak bg Haziq n Akid susu sama sebab aku memang nak dorang consume susu kambing, Lagipon xde stage so boleh share
² xdelah nnt jadi kes tertinggal susu, lupa beli susu, silap bancuh susu/silap bg susu :)
So LAZZ ni utk semua peringkat umur, minumlah tanpa was2
TERPALING SUKA, sbb susu Kambing LAZZ tahan lama, boleh la tahan 4 jam kalo letak kt suhu bilik (x sure) tp kalo aku takat 4 jam aku bg lg kalo ada balance, tp aku bau n rasa dulu..
PALING BEST Membantu mengeluarkan kahak, Selalu kalo minum keluar kt Poo~Poo, Ni Haziq da besar dia da boleh muntah so keluar kahak2 sekali bila dia muntah dan Budak
² susah nak kena sembelit..

As a mom mesti korang nak yang terbaik untuk anak
² kan? Macam tu jugak Aku.. Jadi apa yang aku beli nk bagi dorang minum/makan aku akan rasa dulu.. Macam LAZZ ni pon aku rasa dulu sedap tekak aku, aku bg anak² aku pulak rasa :P
Macam tu jugak kalo 
Poo~Poo aku tekan² masa nak tukar diapers , sama jugak kalo muntah aku tengok apa yang keluar.

Harap2 khasiat LAZZ ni terbaik untuk anak² , Kami Suami Isteri, Keluarga Kami & Semua yang amalkan LAZZ. Semoga kita sentiasa di lindungiNya. Boleh klik link bawah untuk maklumat lebih lanjut.

#sambilcelotehsambilberniaga
#bendabaikkitahebahkan
#LAZZSusuKambing
#SusuKambingOrganik
#QaisersLAZZsusukambing





No comments:

Post a Comment