Thursday 20 October 2016

|| Minggu yang L.E.S.U || ♥♥♥

Mood nak menulis ni sampai sebab HARI JUMAAT ♪♩♫♪♩♫
~sepatutnya malam jumaat,hahhahahha ~

OK, Sebenarnya kami nak bagitau kami minggu ni letih yang amattt
Start minggu ni n Inshaa Allah minggu² yang lain aku da jadi super duper mommy.
Rutin harian da berubah mendadak ni ~da macam ekonomi sekarang pulak kn~
So Minggu ni aku lalui kejutan sedikit, kul 5pg Haziq n Akid da kejutkan aku mintak milk,
da siapkan order depa aku tarik selimut balik. 5.30pg alarm lak memanggil².

5.30pg aku mandi² pastu masak air, masak bubur Akid + buat breakfast + lunch untuk aku n Husband.
Yang sempat buat bekal lunch ari Rabu je, Khamis xde beras n arini aku bangun lewat so buat bekal sandwich sardin je n of course bubur Akid.
Sempat masak nasi je, pastu td wasap Husband ckp balik ni kita makan kt rumah ye, makan nasi n kicap**

Pukul 7pg kami da gerak nk g keje, Husband kena anta aku awal, 7.30pg aku da sampai opis. 
YEAHHH 7.30pg weiii ~.~ 
Sebab Husband aku masuk keje 8pg
Sampai awal xde menda pon aku nak buat sebenarnya, so setup la keje² aku bg kemas sikit 
baru 3 hari dtg awal da boring tatu tatau la 5-10 tahun lg macam mana.
Boss tatau lagi aku masuk awal, biar la abes bulan 10 ni dulu. Nanti baru kita gosok kaki boss, hahahhaha

So dalam hati hari
² aku dok niat "semua yang aku buat Kerana Allah Ta'ala"
siap suruh Husband doakan Isteri dia boleh buat semua ni Insha Allah. Aminn

Tak Sabar tunggu hari minggu, Walaupon kena bangun awal n rutin macam biasa jugak tp nnt anak
² NAP boleh join jugak. Hahahhahhaha
S.E.B.E.N.A.R.N.Y.A
Runsing dok pk ayam mentah masih banyak dalam peti ais, biasa beli sekor je. Minggu lepas bajet ala² SUPERWOMEN konon, nak masak lunch n dinner terus beli 2 ekor hahahha, last² ke laut sbb Husband kena masuk keje 8pg. Rabak mata ni, pg² sampai opis terus buat Nescafe o panas kasi topup energy.


No comments:

Post a Comment