Tuesday 25 August 2015

..::.. AKU DI UJI ..::..

Assalamualaikum W.B.T

Sejak preggy ni mood swing makin menjadi2..bak kata En. Husband aku kuat marah..hahhhahaa..Moody nau Anak mama ni..Stress sbb penat ehh..:D
Time Abang dulu mama rilex je kat rumah kan..Xpelah mama larat lgpn Mama ada nafsu gak nak shopaholic n macam2 laa.. ~~Gunakan kudrat masa muda ni untuk kumpul duit n aset2 lagi..Doakan..;)



Serious time preggy ni ada je yg x kena..cepat betul moody tu sampai..Harini salah total Purchase Order da fax pon kat supplier, Actually aku tau total tu silap just lupa nak amend je PO. Da tu pegi bgtau Bos yang silap harga padahal Supplier call ckp ada pending payment bulan 3 tp pandai lak alih citee..~Hantu Kak Limah Betul
Yess bos ckp "itu pon boleh salah??Bukan main Eksen nada die..Yee bos i'm your COOLIE belajar sangat pandai, xde kelulusan tinggi and please don't expect more than that. Sebab tu sebelum aku sign Offer Letter pon aku da ckp aku x nak ambik part Accounting n aku x nak di persalahkan or apa2 la pasal account ni.  Bos pon satu hal tu kecik je tp da macam H*r** Aku x tau sebutir haram pon benda2 engineering ni. Aku dulu belajar Ekonomi Rumah Tangga..Hahhahahaha **VanggaSangatHakak**



Malas nak cite pasal keje lg..nnt moody lg baru buat entry lain pulop..hhahahhahaa..Doa sekarang ni. moga2 ada rezeki kat tempat lain. Aminnn



No comments:

Post a Comment